Life is a pigsty Life is a pigsty Life is a pigsty Life is a pigsty Life, life is a pigsty Life, life is a pigsty Life, life is a pigsty

Jag vänder mig om, ser på henne, och vet att  vi har träffats förut. 
Det är ignorans så att det luktar om det.
Spydlighet.
Hon talar, som om jag inte inte existerar.
Räknas inte. Eller.
Hon kanske inte minns,hon kanske har ett dåligt minne.
Hon var ändå berusad.
Det var jag med.
Det fanns mycket folk, men vi talades ändå vid rätt så mycket.
Hennes minne är nog bristfälle.
Ett sinne som ser, hör men lyssnar inte.
Minns inte
Jag minns i alla fall.
Varje ansikte jag möter fastnar inannför mina ögonlock
Det spelar egentligen ingen roll.
Men det är underligt,
hur vårt minne fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0