du har mit hjerte



denna bild och den i inlägget nedan är tagna i christiania när jag var där med klassen för några veckor sen.
herrejisses vilket underbart ställe, christiania. en fristad, en alternativ livstil. åh gud.
givetvis måste det finnas människor som är så himla trångsynta, att de bara MÅSTE få bort chrisiania.
kom igen lixom, christiania har funnits i snart 40 år. vad fan är problemet???? jag kan inte se en endaste vettig anledning till varför christiania borde "normaliseras".jag blir så jävla förbannad när folk har svårt att respektera det som är annorlunda. christiania är så jävla underbart. där kan man vara, och det enda folk önskar en är gott. det finns så otroligt mycket kärlek där. gosh nu låter jag som en hippie, men christiana är verkligen helt sjukt bra. åk dit!!!! då kommer ni fatta vad jag menar. men så länge det finns ett motstånd mot normaliseringen så kommer det inte lyckas. och jag hoppas hoppas hoppas HOPPPPAAASSS verkligen att christianiaborna orkar kämpa mer, för nu har det lilla kriget mellan myndigheterna och christiania hållit på ganska så länge. meeeeeeeeen när jag går ut skolan ska jag bosätta mig där och delta i kampen. gahh jag blir galen.
WHAT IF PEOPLE COULD STOP BEEING ASSES AND STOP DOING STUPID THINGS THEN ALL THE FREAKING PROBLEMS IN THIS WORLD WOULD BE SOLVED.
what if.....
och jag avslutar med dessa ord;
fred och kärlek, till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0